A Vas Népe 1993 november 23-i számának címlapján a hétvégén leesett nagy mennyiségű hóval, az utak járhatóságával, illetve épp járhatatlanságával foglalkozik. Ahogy írják, tíz éves rekord dőlt meg, ugyanis 1983-ban esett ekkora hó novemberben,- tájékoztatta az olvasókat Kovács Jenő a Szombathelyi Közúti Igazgatóság igazgatója. Az elöljáró hozzátette, a napokban 23 saját- , és 15 bérelt hótolóval járják a megyét, hogy előbb a fő-, majd később a mellék utak is megszabaduljanak a hatalmas hómennyiségtől.
Privatizálták a Sárvári Cukorgyárat. 1993 november 17-én az ÁVÜ igazgatótanácsa kihirdette az öt, még eladásra váró cukorgyár privatizációs tenderének eredményét. Eszerint az Ács, Mezőhegyes, Ercsi, Sarkad és Sárvár városok cukorgyárai a jövőben,- az ezek menedzsmentjéből alakult- Ötök Kft, valamint a feldolgozók körzetébe tartozó cukorrépa-termelőkből létrejött Első Hazai Cukorgyártó és Feldolgozó Konzorcium talajdonába szállt.
Drágult a tej decembertől, adta hírül akkor a Vas Népe. 1993-ban átlagosan 35 forint 70 fillérbe került 1 liter 2,8 –as zsírtartalmú tej, ám küszöbön állt egy 25-30%-os áremelés. A szakemberek 7-9 forintos drágulást jósoltak 1994-re.
Valutázáson kaptak egy helyi férfit a szombathelyi Vásárcsarnoknál. Az illetőnél 150 német márkát, 800 schillinget találtak, melyek eredetéről nem tudott hitelt érdemlően igazolást adni. Eljárás indult ellene.
A szombathelyi vasutasok felkeresték a helyi önkormányzatot egy különös ötlettel: legyen HÉV Szombathelyen! Ahogy ők fogalmaztak a vasi megyeszékhely közlekedése, infrastruktúrája közel sem tökéletes. Nálunk, mint dunántúli vasúti központ a nyomvonalak ott is kiépítésre kerültek, ahol, amúgy jelenleg nincs vasút forgalom (pl. Rohonc és Szombathely között). A MÁV küldöttségét Wágner András, városunk polgármestere, valamint Szilágyi István városi főépítész fogadta. Az utóbbi kifejtette, hogy épp most készül az oladi városrész terve, amiben esetleg helyet kaphatna egy ilyen elképzelés.
Váratlan nehézségekbe ütközött Détári Lajos átigazolása a Geonához. A népszerű Döme az Ancona-tól szeretne az olasz vörös-kékehez szerződni, ám a Ferencvárosnál van a játékos igazolása, így a tulajdonjog a magyaroké, ő csak kölcsönben van az Anconánál. Az olasz sporlap, az Il Secolo szerint az egész kezd egy teleregénnyé hasonlítani. (végül hetekkel később Dömének mégiscsak sikerült szerződnie a Genoával)
Rátkai László lett a Haladás labdarúgó szakosztályának az igazgatója. 1993 novemberében a Haladás küldöttgyűlése úgy döntött, hogy az egykori kiváló labdarúgót, edzőt Rátkai Lászlót nevezi ki a klub labdarúgó szakosztályának élére. Ő lett a felelős a labdarúgók gazdasági, szakmai és szervezeti dolgaiért. A csapat, amúgy nagyon siralmas helyen állt a tabellán, Glázer Róbert tanítványai az utolsó előtti pozíción teleltek, november 22-én 4:0-ra kaptak ki az UTE-től. Az a csapat így állt fel akkor:
Derdák- Szekér, Jagodics, Nagy M, Sánta,- Kenesei, Bognár, Tóth Gy, Neudl,- Elekes, Tóth N.