A Lidl megnyitotta első outlet üzletét. Az új koncepció lényege, hogy nem élelmiszer jellegű termékeket kínál kedvezménnyel.
A német szupermarketlánc az új üzletének megnyitása óta hatalmas érdeklődés övezi, ami a vállalat várakozásait is felülmúlta
– számolt be az ESM kiskereskedelmi szakportálra hivatkozva a vg.hu.
A prágai Sterboholy Retail Parkban található 1700 négyzetméteres üzletben ruházati cikkek, szerszámok, kerti felszerelések és háztartási cikkek kaphatók jelentős árengedménnyel. Az outlet naponta nyitva tart, és rendszeresen frissülő árukészlettel várja a vásárlókat.
A Portfolio szemléje szerint
vásárlók órákig várakoztak, sőt még a parkolóba való behajtásnál is dugók alakultak ki.
Az első napokban több ezren látogattak el az üzletbe, bár a helyi média szerint a kezdeti izgalom azóta valamelyest alábbhagyott.
Eliska Froschová Stehlíková, a Lidl szóvivője egy helyi lapnak elmondta: amennyiben a prágai üzlet sikeresnek bizonyul, a Lidl tervezi az outlet koncepció kiterjesztését Csehország más helyszíneire is.
Tavaly nyáron Magyarországon a biatorbágyi Premier Outlet területén nyílt egy Parkside szaküzlet, aminek a reggeli nyitásán is több száz méteres sor alakult ki.
Az outlet üzletben kizárólag az otthoni szerszámok és asztalos, illetve más barkácsmunkákra is alkalmas termékek (fúrógépek, elektromos gyalupadok, sarokcsiszolók) mellett speciális gépek és árucikkek érhetők el.