Egyre több problémával küszködik a Packeta csomagküldő vállalat – derült ki az RTL Híradójából, erről írt az index.hu. A cég Facebook-oldalán rengeteg panaszkodó ember jelent meg, többen írták, hogy a csomagjuk nem érkezett meg.
Volt olyan, akinek 19 napja úton volt a csomagja Budapestről Halásztelekre, az illető szerint a vállalat az e-mailekre nem reagál, a telefont pedig nem veszik fel.
Egy másik panaszkodó kommentelő több mint egy órát várt sikertelenül arra, hogy kapcsolják az ügyintézőt.
Az elmúlt napokban a szerkesztőségünket is megkereste egy olvasónk hasonló problémával, elmondása szerint három napja nem érte el az ügyfélszolgálatot.
A Temuról rendeltem egy csomagot még szeptember 6-án, amit vámkezelést követően szeptember 16-án átadtak a Packetának, azóta kétszer kaptam kiszállítással kapcsolatos üzenetet, hogy már nagyon közel van a csomagom, szeptember 19-én kellett volna elhelyezzék egy automatában, szeptember 20-án telefonáltam, és tudtam még ügyintézővel beszélni, aki arról tájékoztatott hogy valamiért nem tudta a futár az automatában elhelyezni a csomagomat, ezért javasolta, hogy átvevőpontra kérjem, megtörtént a módosítás, azóta is várom az átvevőponton
– fogalmazott olvasónk.
A Packeta megerősítette, hogy a probléma hátterében a Temu állhat, akivel a csomagküldő cég nemrég szerződést kötött. A Híradó megkeresésére elmondták, hogy ezzel a megállapodással drasztikusan nőtt a csomagok száma, azonban a vámkezelések kiszámíthatatlan ügyintézési ideje is kihat a kiszállítás gyorsaságára. Hozzátették, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy helyreállítsák a megszokott szolgáltatásminőséget, valamint növelik a csomagautomaták kapacitását, bővítik a csomagpont hálózatukat, és ideiglenesen hétvégén is kiszállítják a küldeményeket.
Egy fogyasztóvédelmi szakértő szerint ha webáruházból rendelt terméket várnak a fogyasztók, akkor nem a csomagküldő céghez, hanem a kereskedőhöz kell fordulniuk.
Kép: illusztráció