Fontos változás jön most az OTP-nél, minden lakossági ügyfél érintett

• 2022. március 23., szerda •
Hamarosan megszűnik az OTP Bank egyik népszerű szolgáltatása: március 24-én lejár az ideiglenes hosszabbítás, és végleg kivezeti a bank a SmartBank mobilapplikációt a lakossági ügyfélkörben. Eredetileg már a hónap elején megtörtént volna ez, de mivel több százezer ügyfél nem váltott még át az új mobilbankra, ezért az OTP meghosszabbította az eredeti határidőt. A korábbi szolgáltatás helyét az új OTP MobilBank veszi át, amely biztosítja a napi bankoláshoz szükséges legfontosabb funkciókat.
Fontos változás jön most az OTP-nél, minden lakossági ügyfél érintett

Az új MobilBankot számos új pénzügyi funkcióval és újszerű technológiai megoldással teszik egyszerűbbé, és használatáért egyelőre nem számítanak fel külön havidíjat augusztus 31-ig. 

A NEM LAKOSSÁGI ÜGYFELEK TOVÁBBRA IS TUDJÁK HASZNÁLNI A SMARTBANK MINDEN FUNKCIÓJÁT.

Az OTP Bank honlapján található információk szerint a lakossági SmartBank alkalmazás március 24. után is elérhető marad május végéig, viszont lakossági ügyfelek számára csak az új internet- és mobilbank regisztráció funkció, valamint a szelfies számlanyitás lehetőség jelenik meg, egyéb funkciókat nem érnek el. Nem tudják például QR-kód-beolvasásra és egyéb banki tranzakciókra használni a SmartBankot. Az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyása SMS-ben lesz lehetséges, amíg az ügyfél nem regisztrál az új MobilBankba.

A LAKOSSÁGI SMARTBANK REGISZTRÁCIÓKAT VÁRHATÓAN 2022. MÁJUS VÉGÉN TÖRLIK.

Mint ismeretes, eredetileg március 1-jétől vezette volna ki az OTP a SmartBank szolgáltatást, de miután a határidő előtti napokban még több százezer ügyfél nem váltott át az új applikációra, a pénzintézet március 24-ig meghosszabbította a lakossági SmartBank mobilalkalmazás használatát.

Forrás: origo.hu

közösség

további frisss

lap tetejére