Az Index egyik olvasója levélben jelezte szerkesztőségünknek, hogy az Erste szolgáltatásai nem működnek: sem a George Webbe, sem pedig a George Appba nem tud belépni, nem tud fizetni a bankkártyájával, illetve utalásokat sem tud küldeni és fogadni - írja a portál. Hozzátette: a bank részéről nem kapott tájékoztatást a leállásról sem e-mailben, sem SMS-ben, holott több mint 12 óra eltelt már.
Az Erste weboldalán egy rövid közleményben már jelezték a hibát, és azt írták, hogy a fenti problémák egy része már elhárult. Az oldalon szerda reggel az alábbi szöveg állt:
A George Web és George App technikai okok miatt még nem elérhető. Az internetes vásárlásnál még fennakadásokat tapasztalhatsz, de a kártyáddal tudsz fizetni, készpénzt felvenni és befizetni ATM-en keresztül. A kártyatiltás továbbra is elérhető. Az Erste Bank felé indított utalások beérkeznek, az előre beállított utalásaid teljesülnek. Vállalati ügyfeleink tudják használni a NetBankot és Electrát.
Hozzátették: a problémák elhárításán dolgoznak, és a kellemetlenségért az ügyfelek elnézését kérik.
Azóta helyreállt a szolgáltatások egy része
Frissítés: az Erste Bank Facebook-oldalán egy bejegyzés alatti kommentben közölték, hogy a George Web és a kártyás vásárlás ismét működik, a mobilapplikáció azonban továbbra sem elérhető.
„A George App még nem elérhető ugyan, de dolgozunk a helyreállításán. A George Web működik, ahol minden funkciót elérsz, amit a George Appban használnál. Kérjük, az átmeneti időszakban használd a George Webet! Szolgáltatásaink működnek, így az internetes vásárlást is a megszokott módon használhatod. Bankkártyáddal tudsz fizetni, készpénzt felvenni és befizetni ATM-en keresztül, ahogy eddig is. A be- és kimenő utalások teljesülnek” – írták legutóbb.
Mindeközben az Erste egyik munkatársa szerkesztőségünknek nyilatkozva megjegyezte: az ügyfeleket még a leállás előtt e-mailben, valamint az applikáción keresztül is értesítették arról, hogy a szolgáltatások ideiglenesen szünetelni fognak.
Forrás: origo.hu
Fotó: MTI/KOVÁCS TAMÁS