Az előző két év azonos időszakát nézve a tavalyi eredménytől (14,2 ezer személyautó) elmarad az idei, de csaknem kétezerrel jobb a 2018 novemberinél.
A MÁRKÁKAT TEKINTVE A SUZUKI ÁLL AZ ÉLEN, TÖBB MINT 17 SZÁZALÉKOS PIACI RÉSZESEDÉSSEL ÉS 2276 ÚJ SZEMÉLYAUTÓ FORGALOMBA HELYEZÉSÉVEL.Második a Toyota 1272 forgalomba helyezett autóval és 9,59 százalékos piaci részesedéssel. A harmadik helyen álló Fordnál (1121) csak 54-gyel helyezett kevesebb autót forgalomba a negyedik helyen szereplő Opel, és hetvennel az ötödik helyezett Skoda.
AZ IDEI ELSŐ 11 HÓNAPOT TEKINTVE MEGEGYEZIK A TOP HÁRMAS FELÁLLÁS A NOVEMBERIVEL: AZ ELSŐ HELYEN ÁLLÓ SUZUKI 11,33 SZÁZALÉKOS PIACI RÉSZESEDÉST SZERZETT, A TOYOTA 9,84, A FORD PEDIG 8,97 SZÁZALÉKOSAT.A tavalyi számokat csak a Toyota tudta túlszárnyalni: 2019 első 11 hónapjában 9769 új autót adott el, idén viszont 11 344-et.
Az áprilisi mélyponton 6188 új személyautó kelt el Magyarországon.
Forrás: origo.hu
Kép: reuters