Víz, gáz, villany - már csak online intézhetők az ügyek

• 2020. március 17., kedd •
A szolgáltatók többségénél zárva tart az ügyfélszolgálat.
Víz, gáz, villany - már csak online intézhetők az ügyek

Személyes ügyfélszolgálati irodáink további rendelkezésig zárva tartanak az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, az Ön és kollégáink egészségének, biztonságának megóvása érdekében - áll az NKM Energia Zrt. közleményében. Azt is írják, hogy honlapjukon minden információ megtalálható, online ügyfélszolgálatuk vagy mobilapplikációjuk használatával időt és energiát takaríthatnak meg az ügyfelek, akik ügyeiket várakozás nélkül, a nap 24 órájában, akár hétvégén is otthonról intézhetik, a regisztráció mindössze néhány percet vesz csupán igénybe. A számlák befizetéséhez sem szükséges kimozdulni, azok befizetéséhez is több lehetőség rendelkezésre áll, úgy mint az online bankkártyás fizetés és az átutalás.

A Szombathelyi Távhőszolgáltató munkatársai kézfertőtlenítő szereket helyeztek ki az ügyfelek számára, arra kérve őket, hogy ügyintézés előtt és után is vegyék igénybe a kézfertőtlenítő eszközöket. Ezzel együtt arra biztatják az ügyfeleket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megelőzése érdekében személyes megjelenés helyett éljenek az online, telefonos, levél vagy e-mail formájában történő ügyintézés lehetőségével.  

Tájékoztatjuk Önöket, hogy ügyfélszolgálati irodáinkat március 16-tól visszavonásig zárva tartjuk, annak érdekében, hogy megóvjuk munkatársaink, ügyfeleink és hozzátartozóik egészségét - ezt már az E.ON közli ügyfeleivel.

A Vasivíznél sem fogadnak ügyfeleket az ügyfélszolgálati irodák. A szombathelyi Fedett Uszoda és Termálfürdőt pedig 2020. március 15-től határozatlan időre bezárták. 

 

fotó: ma7.sk

TOP

közösség

további frisss

lap tetejére