Viszik, mint a cukrot. Mi az?

• 2022. június 29., szerda •
Az egyik vezető műszaki áruház eladási adatai azt mutatják, hogy már nem csupán a drágább split klímát veszik, egyre több vásárló keresi az egyszerűbb, pénztárcabarát megoldásokat.
Viszik, mint a cukrot. Mi az?

Május óta az Euronics üzletlánc összesen mintegy 165 százalékkal több ventilátort, léghűtőt és mobilklímát adott el, mint tavaly - írják közleményükben. Az elérhető három eszköztípus közül a mobilklímák jelentik a felső kategóriát, ezek a hagyományos klímákhoz hasonló elven működnek, de nem használnak külön belső és külső egységet. Ezeknek az ára is magasabb – jellemzően 100-150 ezer forint közé tehető –, ennek ellenére az értékesített készülékek száma közel megkétszereződött az előző év azonos időszakához képest, és több mint háromszor annyit adott el a cég, mint két éve. A ventilátorok és a léghűtők – egyszerűbb, hideg vizes tartályt használó klímakészülékek – eladásaiban két számjegyű emelkedés volt egy év alatt.

Az idei évben a legnépszerűbb termékek az állóventilátorok, az asztali ventilátorok és a mobilklímák voltak, ebből látható, hogy a vásárlók egy jelentős része kifejezetten az egyszerűbb, kevésbé költséges megoldásokat keresi, de a mobilklímák esetén is inkább a közepes árkategória a kelendő. 

Ezen a piacon is az okos funkciók jelentik a legújabb innovációt; egyre több felhasználó keresi a lehetőséget, amivel egy alkalmazás letöltése után telefonról, akár távolról is tudja vezérelni a megvásárolt terméket.

közösség

további frisss

lap tetejére