A hideg célközönségnek fontos újra és újra megmutatni a terméket vagy a szolgáltatást, hogy megismerkedjen vele. A megismertetéséhez kiváló eszköz az online marketing blog, amelynek segítségével értéket lehet közvetíteni a célközönség felé, fel lehet kelteni az érdeklődést, és megoldást lehet kínálni a problémájára. Ennek köszönhetően pedig egyszerűbbé válik az értékesítés. Szóval ennek az eszköznek kiemelt szerepe van a marketingben.
Ha célba ért a blog, akkor könnyebb lesz értékesíteni számukra
Például kiváló blogtémák a tippek, a megoldások és a trükkök. Szóval nem a konkrét terméket vagy szolgáltatást kell bemutatni a blogbejegyzésben, hanem azt, hogy a termékek hogyan segítenek a leendő vásárló problémájának megoldásában.
Nem elég csupán megírni a blogbejegyzést, közzé kell tenni a social media felületeken. Ha az organikus elérések már megvannak, akkor érdemes hirdetést is indítani. A megfelelően beállított hirdetéssel el lehet juttatni a célközönséghez a bejegyzést. Ha célba ért a blog, akkor könnyebb lesz értékesíteni számukra.
Belőlük érdemes remarketing célközönséget képezni
Természetesen az olvasók egy része a blogbejegyzés elolvasását követően nem marad tovább az oldalon. Belőlük érdemes remarketing célközönséget képezni, és hirdetéseket beállítani számukra. Ebben az esetben már nem a felmelegítés a cél, hanem a konkrét konverzió.
Szóval a blogbejegyzésnek köszönhetően meg lehet ismertetni az adott terméket vagy szolgáltatást a leendő vásárlóval, amelynek köszönhetően a későbbiekben könnyebben lehet eladni számukra. Ennek az az oka, hogy kialakul az ismertség és a bizalom. Továbbá a jól megírt blogbejegyzéssel a hirdetések által is könnyebben el lehet érni a célközönséget.
Remarketinget kell alkalmazni, melynek célja már a konkrét konverzió lesz
A blogbejegyzésnek megoldást kell kínálnia a célközönség problémájára, de ekkor még nem kell értékesíteni. Ebben a szakaszban a cél az adott termék vagy szolgáltatás megismertetése és a bizalom kialakítása.
A jól megírt blogbejegyzést közzé kell tenni az összes létező social media platformon, továbbá a hirdetések segítségével el kell juttatni a célközönséghez. Lesznek olvasók, akik a blogbejegyzés elolvasását követően elhagyják az oldalt. Esetükben remarketinget kell alkalmazni, melynek célja már a konkrét konverzió lesz. Érdemes a cikkben említett tanácsokat figyelembe venni a blog esetében, hogy valóban támogatható legyen vele az értékesítés. Érdemes rendszeresen készíteni cikkeket, hogy folyamatosan legyen friss tartalom a céges blog felületén.