Nem lehet ügyeket intézni a hivatalban a két ünnep között, de vannak kivételek

• 2021. december 09., csütörtök •
December 24-től január 2-ig szünetel az ügyfélfogadás a szombathelyi városházán. A szociális és adóügyeket azonban, ha halaszthatatlanok, 30-án el lehet intézni.
Nem lehet ügyeket intézni a hivatalban a két ünnep között, de vannak kivételek

Szombathely Megyei Jogú Város Polgármestere a 3/2021. (II.25.) Kgy. sz. határozatával Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában 2021. december 24. napjától 2022. január 2. napjáig terjedő időszakban igazgatási szünetet rendelt el. Ezen időszakban a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.

Halaszthatatlan ügyekben (kizárólag szociális igazgatás és adóigazgatás területen) 2021. december 30. napján (csütörtök) ügyfélfogadási időben a személyes ügyintézés biztosított.

Az igazgatási szünet a Hatósági Osztály Közterület-felügyelet működését nem érinti, továbbá az anyakönyvi igazgatás (azon belül kizárólag a születés és haláleset anyakönyvezése) az igazgatási szünet ideje alatt 2021. december 27. (hétfő) napjától 2021. december 30. (csütörtök) napjáig működik.

Az igazgatási szünet utáni első munkanap: 2022. január 3. (hétfő)

Egyúttal tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatal 2021. december 11. napján (szombaton) zárva tart.
 

közösség

további frisss

lap tetejére