Több olvasó is jelezte, hogy a Yettel elkezdte kiküldeni az inflációkövető díjkorrekcióról szóló SMS-eit. Amint arról már lapunk korábban írt, a magyarországi telefon- és internetszolgáltatók az idei évtől inflációkövető díjkorrekciókat alkalmaznak, amely az otthoni és a mobilszolgáltatások előfizetési díjait egyaránt érinti - írja az Index.
A Vodafone Magyarország lakossági, egyes flottás és kisvállalati ügyfeleinél január 2-tól alkalmazta a díjkorrekciót, a Telekom pedig március 1-jétől léptette életbe. Daria Dodonova, a Magyar Telekom gazdaságivezérigazgató-helyettese korábban bátor lépésnek nevezte döntésüket, amelynek eredményeként idén a bevétel 5-10 százalékos növekedésére számítanak a kihívások ellenére.
A Yettel a díjakon az idei évtől évente egyszer a KSH éves átlagos fogyasztói árindexének megfelelően változtat a közleményt követő 60 napon belül, és ahogy korábban is ígérték, ügyfeleiket előzetesen értesítik erről.
A SZOLGÁLTATÓ SMS-BEN ARRÓL TÁJÉKOZTATTA ÜGYFELEIT, HOGY MÁRCIUS 14-TŐL EMELI A TARIFACSOMAG HAVIDÍJÁT A KSH ÁLTAL 2022. ÉVRE MEGÁLLAPÍTOTT 14,5 SZÁZALÉKOS INFLÁCIÓS MÉRTÉKKEL.
A Diginél a díjmódosulás májusban hatályosul az ászf-ben nevesített díjcsomagoknál (vannak kivételek is).
Az inflációkövető díjkorrekciós mechanizmusról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak (NMHH) tudomása van, felügyeleti tevékenysége pedig biztosítja, hogy a szolgáltatók gyakorlata, valamint ászf-e a lehető legteljesebb mértékben összhangban legyen a jogszabályokkal.
(Borítókép: Nagy Tamás / Index)
Forrás: index.hu