Az alábbiakban még több gyakorlati példát mutatunk arra, hogy milyen úton- módon hasznosíthatja egy cég a minőségi autófóliázást – legyen az a járművek védelme, az egységes céges arculat, vagy a márkaépítés.
Hogyan védi a céges flottát az autófólia?
Az autófóliázás funkciói kapcsán elsők között említhetjük a mechanikai védelmet, hiszen a gyakorlat egyik legfőbb hozzáadott értéke, hogy külsőleg védi a fényezést a kőfelverődéstől a kisebb „meghúzásoktól” és az egyéb sérülésektől. Sőt: ha már van néhány szépséghiba az autókon, akkor az a fólia egykettőre esztétikus módon fedheti el. Részben ezeknek köszönhetően újabbnak is tűnhetnek a céges flottába tartozó autók. A vállalati parkolóban álló járművek egységesebb, professzionálisabb, modernebb képet mutathatnak.
És ez még nem minden! A céges flottába tartozó járműveken kivitelezett autófóliázás kvázi ingyen marketingként segítheti a céget mozgó offline marketingeszközzé formálva az autók mindegyikét. Így a flotta közvetve elősegítheti a márkaépítéssel és bevételnöveléssel kapcsolatos célokat. Ehhez persze elengedhetetlen, hogy egy dizájnos, igényesen megtervezett, feltűnő és márkahű fólia kerüljön a gépkocsikra.
Ráadásul az autófólia cégen belül, a meglévő vevők és partnerek szemében, sőt a potenciális ügyfelek körében is pozitívabb képet alakíthat ki – egységes, letisztult, profi attitűdről árulkodva. A céges autófóliázás tehát egy kicsit olyan, mint egy öngerjesztő folyamat: látszólag csakis az autók külső borításáról és védelméről van szó, holott valójában ennél lényegesen többet adhat hozzá egy vállalathoz.
Milyen előnnyel jár még az autófóliázás?
Érdemes megkérdezni a kijárós üzletkötőket, a flottába tartozó járművekkel dolgozókat a következőről: vajon egy snassz és semmitmondó autót, vagy egy autófóliázás után sokkal esztétikusabb járművet vezetnek-e szívesebben? Melyikben dolgoznak motiváltan és képviselik legjobb tudásuk szerint a vállalat érdekeit? Egy steril és arculattól teljességgel mentes standard autó volánja mögül kiszállva? Nem, nem valószínű. Viszont egy újfajta frissességet sugalló, autófóliázás formájában ráncfelvarráson átesett autóból kiszállva már annál inkább!
És még nem is beszéltünk arról, hogy az igényesen fóliázott céges autóflotta virálisan segíthet terjeszteni a vállalkozás tevékenységét és alapvető marketingüzenetét. Ennek köszönhetően pedig szinte borítékolható, hogy ez az egyszeri befektetés hosszú távon megtérül.
Külső védelem és márkaépítés egyszeri befektetéssel
A jól felhelyezett fólia tehát szemre is tetszetős pajzsot képez a kisebb és nagyobb külső behatásokkal szemben, hatékonyan kiiktatja a koccanásokkal, esetleg parkolási bakikkal született esztétikai problémákat. Ez nemcsak céges szinten, hanem a hétköznapokban is hasznos lehet. Vállalatok számára ugyanakkor az autófóliázás még többet ad: a márkaépítésben is fontos szerepet játszhat. És a legjobb, hogy csak egyetlen egyszer kell vele foglalkoznunk!