Az országos reprezentatív kutatásból kiderül, hogy a magyarok szerint leginkább a Lidlben és a Pennyben lehet bevásárolni takarékosan, miközben vannak olyan üzletláncok, amelyek nem vagy csak visszafogottabban vesznek részt a teljes árversenyben, mert a magasabb vásárlóerejű réteget célozzák meg, míg más hálózatoknál sok olyan üzlet van, ahol eleve magasabb az árfekvés.
A VÁLASZADÓK 32 SZÁZALÉKA SZERINT A LIDLBEN VANNAK A LEGKEDVEZŐBB ÁRAK, 20 SZÁZALÉK SZERINT A PENNYBEN ÉS 11 SZÁZALÉK SZERINT AZ ALDIBAN.
Az Auchan, Tesco, Spar hármasa a szavazók 5-5 százaléka – vagyis összesen 15 százaléka – alapján a legjobb árfekvésű üzletlánc, viszont az országszerte több ezer bolttal rendelkező magyar láncokról (CBA, Coop, Reál) csak 1-1 százalék gondolja, hogy azokban az üzletekben lehet leginkább takarékosan bevásárolni.
Az életkor alapján a 40–59 évesek 33 százaléka szerint a Lidl a legolcsóbb, míg 25 százaléka szerint a Penny.
Forrás: index.hu, (napi.hu)
Borítókép: Szigetváry Zsolt / MTI