Az áruházlánc közleményében emlékeztetett, a nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően február elején az Aldi jelentős mértékben, 20 százalékkal csökkentette legnépszerűbb, legkeresettebb vajtermékei árát - írja az Index.
Az áruházlánc további tejtermék esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, az így keletkező árelőnyt ismét továbbadja a fogyasztóknak. A vállalat március 1-jétől jelentősen és tartósan olcsóbb áron kínálja a legkedveltebb, hagyományos és laktózmentes kivitelű trappista sajtjait
– írták.
A mostani módosítás szerint:
- az 1 kilogrammos Tolle Trappista sajt közel 21 százalékkal lesz olcsóbb, 4790 forint helyett 3790 forint lesz az ára,
- az Aldi saját márkás Kokárdás Trappista sajt ára több mint 23 százalékkal csökken, így szerdától 3890 forint helyett 2990 forintba kerül,
- a 700 grammos Aldi saját márkás Milfina Trappista sajt árcsökkenése több mint 21 százalék, így 3299 forint helyett 2599 forintba kerül,
- valamint ugyanennek a sajtnak a laktózmentes változata is közel 21 százalékkal lesz olcsóbb: 3790 forint helyett 2999 forintot kell érte fizetni,
- az Aldi saját márkás, 400 grammos kiszerelésű Milfina Darabolt sajtok ára 20 százalékkal, 1999 forintról 1599 forintra csökken.
Mint kiderült, ez az öt termék adja az Aldi trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.
„A vaj után a trappista sajt esetében is a piacon elsőként reagálunk, és azonnal továbbadjuk a fogyasztóknak azt a jelentős árelőnyt, amit elértünk a beszerzési piacon, így még több megtakarítást biztosítunk a magyar családok számára. Vásárlóink biztosak lehetnek benne, hogy nálunk mindig a legjobb ár-érték arányt kapják, bármelyik termékről is legyen szó. Az Aldi már 2021 óta kizárólag magyar trappista sajtot kínál polcain, így akik nálunk vásárolnak trappista sajtot, a magyar tejtermelőket és feldolgozókat támogatják” – fogalmazott Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
(Borítókép: Nagy Tamás / Index)
Forrás: index.hu