Az év eleje óta közel 200 termék árát csökkentette tartósan a Lidl Magyarország – közölte a Magyarországon piacvezető kiskereskedelmi lánc. Mint fogalmaztak, a lépéssorozat célja, hogy a vásárlók számára a lehető legjobb árakat tudják biztosítani. Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek akár 25 százalékkal olcsóbban szerezhetők be - írja a Világgazdaság.
Azt írták, figyelemmel kísérik a fogyasztói igényeket és a piaci változásokat is. Így az árcsökkentésben érintett árucikkek között helyet kaptak többek között
- sajtok és egyéb tejtermékek,
- gyümölcslevek,
- szendvicsfeltétek,
- valamint a mustár vagy akár a bacon is.
De például a rizs ára 11 százalékkal, a vegyes virágmézé 240 forinttal, míg a 400 grammos körcikkelyes sajt ára 350 forinttal csökkent. „Hosszú és nehéz tárgyalási periódus eredményének könyvelhetjük el, hogy számos termék esetében kedvezőbb beszerzési árakban sikerült megállapodnunk beszállítóinkkal. A 200 termék mintegy fele legalább 5 százalékkal kerül kevesebbe, közel harmaduk esetében pedig 10-20 százalékkal mérsékeltük az árakat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkentéssel álljunk a magyar emberek, családok mellett” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az intézkedéssel a diszkontlánc a heti akciókon felül számos további kedvezményes terméket kínál a vásárlók számára, ráadásul tartósan. Mindezeken túl további megtakarítást eredményeznek a Lidl Plus applikációban elérhető, heti szinten 10-12 akciós árucikket tartalmazó kuponok, a kaparós nyereménykártyák és a vásárlási limitek elérése után járó ajándék termékek vagy számlavégi kedvezmények is.
Forrás: vg.hu
Fotó: Loic Venance / AFP