tavaly összesen 568 millió liter terméket értékesített Dunaharasztiban és Zalaszentgróton lévő gyáraiból
- írja a Magyar Nemzet.
Magyarország legnagyobb üdítőital-ipari vállalata a világ 17 országába exportál, így Görögországba és a Baltikumba is, ugyanis a cég feltett szándéka, hogy ne csak a hazai piacot lássa el, hanem az egész közép-európai régió vezető italgyártó vállalata legyen – számolt be a Világgazdaság arról az eseményről, amelyen Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter a cég vezetőivel tárgyalt a vállalat jövőbeli terveiről.
Ebben részletezik a vállalat hazai helyzetét és azt is, hogy tavaly komoly rekord dőlt meg a termelésben, ugyanis a két üzemben a cég termékeiből összesen 568 millió litert értékesített Magyarországon és az exportországokban.
Az exportról szólva úgy tűnik, hogy a kivitel a továbbiakban fajsúlyosabb szerepet kaphat, így nemcsak a környező országokba, hanem
például Görögországba, Szerbiába vagy akár a Baltikumba is juthat az itt előállított termékekből.
Leszögezték azonban, hogy elsődleges szempont a hazai piac kielégítése, csak ezt követően jöhet szóba a külföldi terjeszkedés, amelyhez folyamatos fejlesztésekre van szükség, így már tervezik a logisztikai és gyártási kapacitások bővítését, és a céljuk nem kisebb, mint hogy a vállalatcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisává válhasson a hazai.
Forrás: magyarnemzet.hu