Üzleti - és marketing tervkészítés, kiadványszerkesztés, weblapszerkesztés, 3D és animáció, kisfilmek, hanganyagok készítése, vágási technikák-mindezen tevékenységbe bepillantást kaphatott az a hat fő,- közülük kettő megváltozott munkaképességű-, akik a PROMO Marketing és Média Szociális Szövetkezet alkalmazottjaként részt vettek a „Hátrányos helyzetűek foglalkoztatása a média és a marketing világában” elnevezésű projektben. A szövetkezet közel 40 millió forintot nyert el, ebből eszközbeszerzésre is futotta.
A projektzáró eseményen Vass Szilárd, a szövetkezet ügyvezető igazgatója kiemelte: jelenleg már a tagok továbbfoglalkoztatása zajlik október közepéig. A jövő még bizonytalan, az azonban már most látszik, hogy van mit keresniük a piacon. Lovass Tiborral karöltve, aki az egyik oktatójuk és nagy segítőjük volt a képzésekben, már felvázolták a közép-és hosszú távú terveket is. Ezek között szerepel, hogy a Média és Szociális Szövetkezet belép a West-Pannon Audiovizuális Klaszterbe. Továbbá valószínűsíthető, hogy a pályázatnak lesz egy második fordulója is- tette hozzá Vass Szilárd.
Horváth Olga projektmenedzser elmondta, a szerződésben foglaltakat is túlvállalták, hisz az előírt négy fő helyet hatan váltak a szövetkezet tagjává. Az elmúlt hónapokban két tréningen vettek részt a foglalkoztatottak, valamint vizsgamunkák és olyan kézzel fogható referenciák születtek, melyekkel bátran kiléphetnek a munkaerő piacra. Ilyen például a minap bemutatott Legendás emberek- legendás ételek szlogent viselő demo kisfilm, melyben Kovács Ferenc megyei elnök ragad fakanalat és készíti el híres személyek kedvenceit.
Mit adott nekünk ez a projekt?- címmel Bartos Edina búcsúzott a foglalkoztatottak nevében. Elmondta, hogy az első hetek nehézségei, - miként bánjanak fogyatékos társaikkal, vagy szokjanak vissza ismét a munka világába,- hamar szertefoszlottak, és igazi csapatként dolgoztak tovább. Ez volt benne a legszebb és a legnehezebb is egyben. Mindannyian remélik a felhalmozott szellemi tőke nem vész majd kárba.