Bemutatkozik a Távhőszolgáltató ügyfélszolgálata

(X) • 2013. december 17., kedd •
A Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft. ügyfélszolgálatának küldetése, hogy a vállalat ügyfelei hosszútávon elégedettek legyenek a cég szolgáltatásaival. Feladata a pontos és gyors tájékoztatás, illetve a felmerülő problémák megoldásában való hatékony közreműködés
Bemutatkozik a Távhőszolgáltató ügyfélszolgálata

Az ügyfélszolgálat munkatársai a számlázási, díjfizetési ügyek mellett a szolgáltatással kapcsolatos műszaki kérdésekben is az ügyfelek rendelkezésére állnak. A vállalat a gyorsabb, egyszerűbb és biztonságos ügyintézés érdekében kidolgozta ügyfelei számára az online ügyfélszolgálat rendszerét. A Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft. honlapján történő regisztrációval a cég ügyfelei bármikor lehetőséget kapnak számláik kiegyenlítésére, hibabejelentésre, mérőóra-állás bejelentésére, vagy éppen ügyfélszolgálati időpontfoglalásra.

A Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft. biztosítja a bankkártyás online fizetés lehetőségét is.  A regisztráció mellett az ügyfelek automatikusan feliratkoznak a társaság havonta megjelenő hírlevelére, amely a céggel kapcsolatos legfrissebb híreket, aktuális információkat, akciókat és programjaikat tartalmazza.

A Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft. számára a zavartalan, biztonságos szolgáltatás biztosítása rendkívül fontos. A fűtési rendszer szolgáltatói oldalán jelentkező hibákat folyamatosan elhárítják. A cég a felhasználói oldal problémáiról az ügyfelek bejelentése alapján szerezhet tudomást, ilyen esetben a vállalat műszaki munkatársai a hibák gyors elhárításában az ügyfelek rendelkezésére állnak. A Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft. a díjakat kedvező anyagköltségek érvényesítése mellett, minimális nyereségelvárással határozza meg.

A Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft. kollégái a hét minden napján, 0-24 óráig rendelkezésére állnak. A mobiltelefonról is ingyenesen hívható zöld szám ügyfélszolgálati nyitvatartási időn kívül is lehetőséget biztosít a felmerülő problémák azonnali bejelentésére és mielőbbi elhárítására. Minél előbb sor kerül a hiba bejelentésére, annál hamarabb kezdhetik meg annak elhárítását.

közösség

további frisss

lap tetejére