Az 1957-ben gyártott, Scaglietti karosszériás Ferrari 335 Sport izgalmas karriert futott be. 1957 márciusában elindították a Sebringi 12 órás versenyen, amelyet a hatodik helyen fejezett be. Az olaszok azonban igazán a májusi, 1600 kilométeres Mille Migliát várták, ahol négy autóval szálltak harcba. A szóban forgó példány a második helyen ért célba egy másik Ferrari mögött. Még emlékezetesebb a Le Mans-i 24 óráson nyújtott teljesítménye, ahol megfutotta az autós történelem első 200 km/óránál magasabb átlagsebességű körét (203,015 km/óra). Sir Stirling Moss is köthető az autóhoz, ő vezette győzelembe az 1958-as Kubai Nagydíjon.
A 335 Sport Scagliettit ezután 1960-ban eladták egy pennsylvaniai építésznek, aki tíz év múlva tovább értékesítette Pierre Bardinon-nak, a híres Ferrari gyűjtőnek. Bardinon 40 év leforgása alatt legalább ötven gyári Ferrari versenyautót állított a gyűjteményébe, ami világszinten is jelentősnek számít.
A Bardinon kollekciójából származó Ferrari 335 Sport Scagliettit egy titokzatos telefonos licitáló 35,7 millió dollárért vette meg (vevői jutalékkal együtt). A korábbi rekordot egy másik Ferrari, egy 2014-ben leütött 250 GTO tartotta, amiért 38 millió dollárt/28,5 millió eurót fizettek, ami akkor 8,8 milliárd forintnak felelt meg. Ha az euróban és angol fontban számított összeget vesszük, a 335 Sport Scaglietti a világ legdrágább valaha aukción értékesített autója.
A 335 Sport Scagliettit ezután 1960-ban eladták egy pennsylvaniai építésznek, aki tíz év múlva tovább értékesítette Pierre Bardinon-nak, a híres Ferrari gyűjtőnek. Bardinon 40 év leforgása alatt legalább ötven gyári Ferrari versenyautót állított a gyűjteményébe, ami világszinten is jelentősnek számít.