Korábban írt a Mandiner arról a nem mindennapi esetről, amely az Örs vezér téri IKEA-ban történt, ahova egy férfi egy evőeszköztartót vitt vissza. Az ügyintézőt bosszanthatta, hogy a vevő telefonnal a kezében lépett a pulthoz. A férfi végül csak otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett az szerepelt: „Telefonáló F@sz” - olvasható a Mandineren.
A Balázsék című rádióműsorban szólalt meg Dominik, az IKEA már csak volt munkatársa:
„Nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést” – kezdte beszámolóját.
„Két hete folyamatosan nyomtam, aztán kicsit elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna reagálni”
– fűzte hozzá.
Szerinte nagyon korrekt volt vele a cég:
„Mivel ekkora hírverést keltett az egész, egy ekkora multicég nem tudta megtenni, hogy engem megtartson.
Nagyon köszönök nekik mindent, nagyon korrektek voltak velem, nagyon szerettem ott dolgozni, 1 éve voltam ott.”
Majd hozzátette:
„Megpróbáltak megtenni mindent, minden tiszteletem az övék, de nem tudtak megtartani sajnos. (…) Én a saját véleményemet írtam a papírra, de ettől függetlenül nem nyilvánulhat meg így egy ügyfélszolgálatos munkatárs.”
Nyitókép: MTI/EPA/EFE/Alejandro Garcia
Forrás: mandiner.hu