Kiderült, mekkora kárpótlást kapnak a Vodafone ügyfelei

• 2024. január 05., péntek •
Kedden a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt.
Kiderült, mekkora kárpótlást kapnak a Vodafone ügyfelei

Mint ismert, a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án áramszünet miatt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató az Economx megkeresésre válaszolt néhány fontos kérdésre - írja a Mandiner.

A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken 

a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt, 

amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt.

A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 

1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.

Nyitókép: MTI/EPA/Tolga Akmen
Forrás: mandiner.hu

közösség

további frisss

lap tetejére