Az igazolás kiállítását az álláskeresők a foglalkoztatas.szombathely@vas.gov.hu központi címre küldött elektronikus levélben (e-mailban) kérhetik az alábbiak szerint:
Levél tárgya: "Igazolás kérése Szombathely Megyei Jogú Város által a koronavírus-járvány miatt munkájukat elvesztőknek bejelentett segítő csomag igénybevételéhez”
Levél szövege: Kérem, hogy szíveskedjenek megküldeni az alábbi adataim alapján a megjelölt postai címre az álláskeresőkénti nyilvántartásba vételemre vonatkozó igazolást.
Név
Születési név
Anyja neve
Születési hely, idő
TAJ szám
Lakcímkártyán szereplő állandó lakcím
Lakcímkártyán szereplő tartózkodási hely
Postázási cím
Az álláskeresőkénti nyilvántartásba vételt igazoló hatósági bizonyítvány és az ügyfél által az álláskeresőkénti nyilvántartásba vétel iránti kérelmezési eljárásban benyújtott utolsó munkaviszony megszűnését igazoló dokumentum másolata az ügyfél által megadott postai címre, postai úton küldik ki.