A GKID-piacelemzés alapján a távközlési szolgáltató online értékesítési felülete közel 10 százalékát adta a mobiltelefon és tablet, szórakoztató elektronika és számítástechnika termékkategóriák összesített hazai online kiskereskedelmi forgalmának tavaly - írja az Index.
Az eredményhez hozzájárulnak az őszi akciók is, hiszen a készülékeladások jelentős százaléka ebben az időszakban realizálódik – olvasható a cég sajtóközleményében.
A Cyber November marketingkampányában visszatérnek az ország kedvelt online dokukomédiája, a Marsra magyar! szereplői is.
AZ AJÁNLATOKAT A NÉZŐK STEFANOVICS ANGÉLA, BADÁR SÁNDOR, GYÖNGYÖSI ZOLTÁN ÉS DÉR HENRIETTA HUMOROS JÁTÉKA TOLMÁCSOLÁSÁBAN ISMERHETIK MEG.
Mint írták, weboldalukon a mobiltelefonokon és a tableteken túl az okoseszközök széles választéka érhető el.
A Magyar Telekom célja, hogy minél szélesebb körben tegye elérhetővé a digitális élet nyújtotta előnyöket, ezért az idei Cyber Novemberben egyes telefonok és készülékek, valamint a digitális otthontuning eszközök vásárlása esetén egy meghatározott második készüléket fél áron ad a szolgáltató.
„Nagy hangsúlyt fektetünk a webshopunk fejlesztésére annak érdekében, hogy a vásárlóink egyszerűen, gyorsan és kényelmesen választhassák ki a nekik legmegfelelőbb új eszközeiket. Az idei Cyber November során ajánlatainkkal szeretnénk segíteni ügyfeleinket a karácsonyi készülődésben, hogy hasznos, a digitális fejlődést segítő ajándékok kerülhessenek a fa alá” – írja a közleményben Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Forrás: index.hu
Fotó: MTI / Mohai Balázs