A szombathelyi érdeklődők már májusban megismerkedhettek a Certina órákkal, most pedig a Tissot márka bemutatóján jártunk.
A Belső Uránia Udvarban lévő Órashop.hu bemutatóteremben, elegáns környezetben lehetett megtekinteni az egyik legnépszerűbb svájci márkát, a Tissot-t. A kellemes hangulatú bemutatón sok újdonságot megtudtunk a Tissot-ról, majd Nagy Jonathán bűvész varázsolta el a közönséget.
A Tissot-ról
A márkát 1953-ban alapította Svájcban, Le Locle városban Charles Félicien Tissot fiával, Charles-Emile-lel. Napjainkban a Tissot évente négy millió órát ad el a világ több mint 160 országában. Ez azt jelenti, hogy a Föld szinte minden országában lehet Tissot-t kapni, egyértelműen megkerülhetetlen márka a világon.
Magyarországon a rendszerváltás után jelentek meg a Tissot karórák, mára 58 helyen lehet vásárolni országszerte, köztük a szombathelyi Órashop.hu bemutatótermében.
Ami a Tissot mögött van
A Tissot a Swatch-csoport tagja, ami a világ legnagyobb órás szervezete. Ez is mutatja azt, hogy az órák piacán a svájci minőség meghatározó. A Swatch-hoz 18 márka tartozik, melyek minden szegmenst lefednek: a gyerekóráktól a legdrágább csúcsminőségig, azaz az Omegáig vagy a Harry Winstonig. A Tissot mögött komoly háttér húzódik, a Swatch után ez a második legjobban eladott márka.
Miben rejlik a Tissot sikere?
A Tissot kollekció mindenhol jelen van, az extrém sportoktól egészen az üzleti szféráig, így a sportos stílus mellett a klasszikusabb vonalvezetésű órák is megtalálhatók a kínálatban. A minőségi zsebórák tekintetében is a Tissot-nak van a legszélesebb választéka. Korábban a cári testőrségnek is Tissot zsebórái voltak. Érdekességként megtudtuk, 1916-tól lehet kapni Tissot karórát.
A márkát a mai napig Svájcban gyártják, tűpontos svájci óraszerkezettel, zafír üveglappal. A kollekció összes darabjához antiallergén nemesacél tokozat és csat tartozik. A színezett órákat is úgy gyártják, hogy mindennapi használat esetén is 10 évig nem kopnak el.
Miért éppen Tissot-t?
Mert a piacon lévő márkák tekintetében ennek az óramárkának a legjobb az ár-érték aránya. A Tissot nagy figyelmet fordít a sport szponzorációra, hisznek a sport mögötti szellemiségben, emócióban. A tervezők is érzelmeket visznek az órákba, ezért is olyan részletgazdagok. A Tissot szponzorálja az NBA játékosait és a Tour de France versenyzőit is. De ugyanakkor a magyarországi Tour de Hongie országos kerékpárversenyen is megjelent a márka.
Ezek az órák már Magyarországon is elérhetőek. Bővebb információt itt talál az órákról.