A H&M összeállt az Ivyrevel nevű digitális divatházzal, ami meg a Google-lel közösen dolgozik a "Data_Dress" (Adat_Ruha) nevű projekten. Ez az egész egy androidos applikációra épül, ami folyamatosan figyeli a felhasználó minden online rezdülését és az így összegyűjtött adatok alapján tervez egy ruhát az adott személynek. Ez persze csak egy része a Coded Couture-nek, amit az Ivyrevel csinál.
"Azon vagyunk, hogy megváltoztassuk a divatipart azáltal, hogy az ügyfelek személyiségét a tervezési folyamat részévé tesszük az adatátviteli technológiák segítségével. A Data_Dress nők millióinak teszi lehetővé szerte a világon, hogy egy olyan ruhát rendeljenek meg, ami teljesen a személyiségükhöz van igazítva" - mondta Aleksandar Subosic, az Ivyrevel egyik társalapítója.
Az alkalmazás használata egyszerű, de azt tudni kell, hogy a Google Snapshot API technológiáját használja, ami passzívan követi nyomon a felhasználó napi aktivitását és életmódját. Tehát adatokat gyűjt a nap minden órájának minden percében és másodpercében. Így nem csak arról lesz információjuk, hogy mikor mit ettünk, mennyit mozogtunk egy nap, merre jártunk, de még a helyi időjárási viszonyokról is.
Egy hét, ennyi idő kell a telefonra telepített applikációnak, hogy megtudjon rólunk mindent és tervezzen egy egyedi Ivyrevel ruhát. Az anyagot, a fazont és a mintát is hozzánk igazítja, majd a már kész Data_Dress ruhát az Ivyrevelen keresztül vehetjük meg.
Az app egyébként még zárt alfa fázisban van és olyan befolyásos emberek tesztelik szerte a világon, mint az Ivyrevel másik társalapítója, Kenza Zouiten, aki mellesleg divat blogger is. Kenza appos élményeiről itt egy videó:
Az applikációt még idén nyilvánossá teszik és a maga nemében az első lesz, ami technológiát és a divatot ilyen szinten egyesíti.