„Új honlappal is jelentkeztünk, ami igazából egy interaktív online felület, ahol videókat rejtettünk el a látogatóknak. Országszerte egyre többen ismernek minket, szükség volt egy modern dizájnra – meséli Nagy Jonathán, bűvész, aki azt is hozzátette, elfáradtak a nyáron, hétvégenként hat-hét fellépésük volt. De kicsit sem akarnak lassítani, párjával, Dettivel, folyamatosan új produkciókon törik a fejüket.
Új gyereknek szóló trükkök várhatók, a felnőtteknél nagyon népszerű gondolatolvasást is jobban belecsempészik az előadásaikba- mesélték.
Jonathán tavasszal debütált a magyar Burger King reklámjába, ahol hivatásához hasonlóan varázsol. Ez a reklám nyártól már Bulgáriában is fut, úgyhogy ez biztosan jó lépés a tartós nemzetközi karrier elindításához.
Az egyik kereskedelmi csatorna tehetségkutatójába is jelentkezett Jonathán, a Hungary’s Got Talentbe. „Több fordulón is túljutottunk, a zsűrinek tetszett a produkciónk. Meglátjuk mi lesz…” – mondták.
Sőt a Ki Mit Tube-on, egy online videós versenyen mától lehet rájuk szavazni. Mint mondják szerencsések, sok barátjuk, ismerősük van, akik segítettek nekik a videó elkészítésében. Nem lőjük le a poént, itt látható a videó:
Szavazni pedig itt lehet rájuk.