Megírtuk, hogy november 30-án, azaz pár nap múlva nyílik a szombathelyi H&M. Tudtuk, hogy eddig sem aprózta el a kampányait a H&M, de most egy igazi világsztárt sikerült megnyerniük a Holiday 2015 nevű kollekciójukhoz. Katy Perry divatot, fantáziát és vidámságot hoz az „évszak ünneplése” programba, melyhez egy vidám videoklip is készült. A zenéjét természetesen Katy szolgáltatja, az „Every Day is Holiday” című számot kifejezetten ehhez a kampányhoz írta. A film producere Duke Dumont volt. A művésznő először tündérként jelenik meg, majd életnagyságú mézeskalács-emberkétől kezdve a görkorcsolyákra szerelt, túlméretezett ajándékokon át az óriási játékmackókig hihetetlen karakterekkel találkozik. A folyamatosan változó, gyorsan pörgő történetet Katy minden jelenetben saját stílusával fűszerezi.
Nagyon ünnepi hangulatú volt ennek az óriási bábukkal teli világban játszódó reklámnak a készítése Jonas Akerlunddal, és azzal a sok mókás ruhadarabbal, melyek közül a személyes kedvencem az Elfie Selfie pulóver. A H&M-nek nagy szerepe volt a saját stílusom kialakulásában már 13 éves koromtól kezdve, amikor elkezdtem vegyíteni a divatos és megfizethető H&M darabokat a vintage ruhatárammal. Már alig várom, hogy mások is hozzáadhassanak egy kis csillogást a ruhatárukhoz ezzel a varázslatos ünnepi kollekcióval.
– mondta Katy Perry.
Katy a reklámban és az azt kísérő nyomtatott kampányban is a H&M Holiday kollekciójának termékeit viseli, amelyek az ünnepi ragyogást, a stílust és a vidámságot vegyítik. A kollekció olyan darabokat tartalmaz, mint a rúzsvörös ruhák, a nyitott ujjú szmoking és a flitteres piros masnikkal hímzett póló. A fekete miniszoknya fodrozásától kezdve a tökéletes karácsonyi pulóverig mindenhol fellelhetők a különleges részletek.
„Imádom, ahogy az idei Holiday kollekció ötvözi a stílust és a hagyományt” - mondta Pernilla Wohlfahrt, a H&M vezető tervezője. „Legyen szó akár egy tökéletes ünneplő ruháról, a legjobb buli-felszerelésről, vagy a családdal és barátokkal való együttléthez illő, kényelmes és mókás pulcsiról: ezek a darabok színtiszta vidámságot hoznak!”
Az idei szezonban a H&M által kiadott, speciális ajándékkártyákkal az Unicef-en keresztül 350 000 Mianmarban tanuló általános és középiskolás gyermeket támogathatunk. A megvásárolt kártyák árának 5 százalékát ajánlja fel a H&M Conscious Foundation a jótékony célra.