Ugye mindenki utálja a YouTube kisfilmek elején a reklámokat? Hiába az ügyes marketingfogás, ha nem generált olyan bevételt, amelyet eleinte reméltek a kezdeményezéstől. A felhasználók körében ez a húzás viszont nem aratott osztatlan sikert.
Úgy tűnik, hogy ennek hamarosan vége. A Verge-ön jelent meg egy írás, amelyen azt ígérik a YouTube vezetői, hogy 2018-tól eltűnnek a fél perces reklámok. Ám, korai lenne örülni kedves olvasó, mert csak átalakulnak.
A naponta több százmillió kattintási számot hozó oldal a profitkiesés miatt kényszerül a változtatásra. Több ingyenes platform mellett a Google egy új fejlesztéssel rukkol ki.
Az úgynevezett bumper reklámok hat másodpercesek lesznek, és nem lehet átugrani. Ez sokkal rövidebb lesz, ezáltal elérhetőbb a kisebb vállalkozások számára is. A profit reményében piacra dobott újításnak vélhetően több előfizetője lesz. A félperces reklámok helyére pedig 15-20 másodpercesek kerülhetnek hamarosan.
via Verge