„Ez a díj az innovációt, az újdonságokat ünnepli” – mondja Szakonyi Eszter, a Vintage Beauty tulajdonosa. –„Nagyon komoly nemzetközi zsűri bírálja a nevezett termékeket, ahol fő szempont a termékek hatékonysága, így itt valóban csak azok a termékek nyerhetnek, amelyeket a bírák valóban eredményesnek, hatékonynak látnak. Összesen 33 kategóriában nevezhetőek azok az új fejlesztések, amelyek az elmúlt 3 évben születtek. Óriási öröm számunkra, hogy az alig több, mint két hete piacra dobott Vital Dream termékcsalád 5 tagja is dobogón végzett.”
A 4 fő tematika mentén (smink, bőrápolás, haj- és testápolás, brand kategóriák) több mint 200 nevezés érkezett. Óriási magyar siker, hogy egyedüli magyar résztvevőként a versenyen, a Vintage Beauty, is elindította 6 termékét, melyből 5 dobogón végzett az alábbiak szerint:
Bőrápolás kategória:
- Legjobb anti-aging termék I. helyezés- Vintage Beauty Volumen szérum 40+
- Legjobb szérum III. helyezés – Vintage Beauty Skin Food Serum
Haj- és testápolás kategória:
- Legjobb hajkondicionáló I. helyezés – Vintage Beauty Vital Dream Mélyápoló hajbalzsam karanja olajjal
- Legjobb fürdőtermék II. helyezés – Vintage Beauty Vital Dream Vitalizáló tusfürdő gél brazil narancsolajjal
- Legjobb sampon III. helyezés – Vintage Beauty Vital Dream Hajtisztító sampon argininnel
Szakonyi Eszter
„Azért is fantasztikus visszaigazolás számunkra ez a díj, mert itt tényleg kizárólag csak a minőség és a teljesítmény számít” – mondja Szakonyi Eszter. –„Arról nem is beszélve, hogy egyedüli magyar brandként voltunk jelen ezen a versenyen, és olyan nagy nemzetközi márkákkal sikerült felvennünk a versenyt és sokszor magunk mögé szorítani, mint a Nu Skin, az INIKA, az Isadora vagy az Art Deco.”
A Vintage Beauty az elmúlt években már több mint 30 elismerést szerzett nemzetközi versenyeken, amely tökéletes megerősítése annak, hogy a nehézségek, akadályok ellenére, a hazai kozmetikai piac is tud versenyképes lenni a nagy világmárkákkal szemben. Figyelembevéve a magyar piacon jelenlévő alapanyag- és csomagolóanyaghiányt, a kozmetikai vegyész képzés hiányát, még inkább az válik hangsúlyosság, hogy a magyarokra oly jellemző szívósság, céltudatosság mégis sikerre visz.
„A díjakkal megmutatjuk a nemzetközi piacnak, hogy egy magyar családi vállalkozásként induló, jelenleg is félmanufakturális körülmények között dolgozó kozmetikai cég is képes a világ beauty dobogójának legfényesebb fokára lépni, akár neves világmárkákat is megelőzve” – összegzi Szakonyi Eszter.
Nyitókép: illusztráció/wellandgood.com