Elképesztően ütős reklámmal rukkolt elő a BBDO New York. A sztori elsőre egy gimis love storynak tűnik: Evan unatkozik a könyvtárban, és ezt meg is örökíti, felírja a padra. Az egyszerű firkára nemsokára válasz érkezik.Elindul egy levelezés, a srác pedig találgatja, melyik csaj lehet a titokzatos válaszoló.
Később teljesen véletlenül találkoznak, azonban ekkor olyasvalami történik, ami teljesen megdöbbenti a nézőt. De csak azért, mert nem figyeltünk eléggé...
A videó végén lehull a lepel arról, miért is történhetett meg a tragédia. A háttérben mindig van egy srác, akit kiközösítenek és semmibe vesznek a többiek. A könyvtárban fegyverekkel foglalkozó magazinokat, YouTube videókat nézeget. Ez pedig akár hasonló következményekkel járhat, mint a videóban látottak.
A film megrendelője a Sandy Hook Promise volt, az a nonprofit szervezet, aminek tagjai a Sandy Hook általános iskolában elkövetett mészárlásban 2012-ben vesztették el szeretteiket. Egy 20 éves férfi 20 kisgyereket és 6 tanárt lőtt le. A reklám üzenete: az öngyilkosságok és az iskolai lövöldözések talán megelőzhetőek lennének, ha odafigyelnének minden gyerekre.