Gwiyomi a koreai online szlengben cukit, aranyost jelent, nagyjából ugyanaz, mint a japán kawaii, ami a Pokémon és a Hello Kitty divathullámán lovagolva épült be a világ összes nyelvében az alig-tizenéves lányok szókincsébe - olvasható az index honlapján.
A Gwiyomi Song már több, mint 200 ezres kattintást hozott a youtubon a koreai énekesnek. A gwiyomi szóra kidobott videók többségében távol-keleti gyereklányok vigyorognak, vidáman mutogatnak, és éneklik a sláger sorait.
A Gwiyomi Song a chiptune műfaj egyik jeles képviselője, ez azt jelenti, hogy a zenét a nyolcvanas évek játékkonzolainak hangkeltési képességeit szimulálva adják elő szintetizátoron, ez magyarul végletesen lebutított, kvarcjáték-prüntyögést jelent. A sláger szövege arról szól hogy mennyire túláradóan cuki annak mindenkori előadója, amit a refrénben azzal tetéz az énekes, hogy 1 + 1 = cukiság, 2 + 2 = cukiság, és így tovább, egészen hatig, ami után katarzisként rituálisan végig kell puszilgatnia hat ujját a kezén. A dal február közepén robbant be a koreai toplistákra, március elején pedig már a gwiyomi kifejezés számított a legnépszerűbbnek a legnagyobb helyi keresőoldal, a Naver statisztikái szerint. A gwiyomi-láz először Japánba, Kínába és Thaiföldre szivárgott át, aztán amikor az MTV zenecsatorna egyik magazinja, a MTV Diary BTOB is foglalkozott vele pár perc erejéig, a nyugati hódítás is kezdetét vette. Jelenleg YouTube-on és Facebookon dühöng a cukiságláz, milliós nézettségű videókkal - olvasható az indexen.